Website - Nyttig info - Klagevejledning

Klagevejledning

Hvis du ønsker at klage over Rønde Sparekasse, skal du i første omgang kontakte din kunderådgiver.

 

Hvis du herefter fortsat er uenig i Sparekassens behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Sparekassen.


Du kan bede din kunderådgiver om at blive kontaktet eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Rønde Sparekasses klageansvarlige er Helle Gudumlund. Du kan kontakte den klageansvarlige via brev på adressen: Hovedgaden 33, 8410 Rønde, via e-mail på følgende adresse: hgu@roendespar.dk eller pr. telefon på 8758 1334.

 

Du kan også vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8B, 2.sal, 1256 København K., tlf. 35 43 63 33, www.pengeinstitutankenaevnet.dk

 

Mistet kort

Du kan spærre dit Visa/dankort og dankort på telefon nr. 4489 2929 og

dit MasterCard på telefon nr. 4489 2750 

Bliv Kunde

Du er velkommen til at kontakte os på telefon nr. 86 37 13 66 eller maile for at aftale en tid til en uforpligtende kundesamtale.

Mobilepay

Har du mobilepay?

Vi er klar til at hjælpe dig - privat og erhverv.


 

Ønsker du at blive opdateret?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på hvad der sker i din bank.


Tilmeld nyhedsbrev

Hovedgaden 33, Postboks 49, 8410 Rønde, cvr. nr. 17625012, Telefon: 86 37 13 66, Telefax: 86 37 18 36, E-mail: post@roendespar.dk
Det lovmæssige tilsyn er Finanstilsynet - Læs her

 

Dit lokale pengeinstitut - hvor du er i centrum

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.