Information

Startdato:
01-07-20
Overskrift:

Hvorfor beder dit pengeinstitut om at se dit ID?

Nyhedstekst:

Det er i dag helt normalt, at dit pengeinstitut beder om at se ID, når du skal oprette en konto, veksle penge eller betale en regning kontant. Det kan også være, at pengeinstituttet spørger nærmere om formålet med dine bankforretninger. Selv om det kan virke unødvendigt for dig som kunde, så er der faktisk en mening med det.

Læs mere her.

Hør desuden Kjeld Gosvig-Jensen, juridisk direktør i Finans Danmark, fortælle om emnet i denne video.


 
 

Nyheder Billeder:


 

Mistet kort

Du kan spærre dit Visa/dankort og dankort på telefon nr. 4489 2929 og

dit MasterCard på telefon nr. 4489 2750 

Bliv Kunde

Du er velkommen til at kontakte os på telefon nr. 86 37 13 66 eller maile for at aftale en tid til en uforpligtende kundesamtale.

Mobilepay

Har du mobilepay?

Vi er klar til at hjælpe dig - privat og erhverv.


 

Redegørelse fra Finanstilsynet

 Læs den seneste redegørelses her

Ønsker du at blive opdateret?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på hvad der sker i din bank.


Tilmeld nyhedsbrev

Hovedgaden 33, Postboks 49, 8410 Rønde, cvr. nr. 17625012, Telefon: 86 37 13 66, Telefax: 86 37 18 36, E-mail: post@roendespar.dk
Det lovmæssige tilsyn er Finanstilsynet - Læs her

Indstillinger for cookie-samtykke

 

Dit lokale pengeinstitut - hvor du er i centrum